أصحاب

Wednesday, August 15, 2012

Doa Mohon Petunjuk Untuk Mensyukuri Nikmat Dan Beramal Soleh


“ Wahai Tuhanku, ilhamkanlah aku supaya aku tetap bersyukur akan nikmat Engkau yang telah Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku, dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai; dan jadikanlah sifat – sifat kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepadaMU, dan sesungguhnya aku termasuk dari kalangan orang – orang Islam ( yang berserah diri kepadaMU ) ” ( Surah al – Ahqaf : 15 )

p/s : Alhamdulillah3.. result permohonan menyambung pengajianku ke Jordan telah berjaya.. Allah tunaikan hajat & cita - citaku untuk menuntut ilmu di sana.. aku sangat bersyukur dengan segala nikmat dariNYA.. Ia hadiah barakah dari Ramadhan.. Sesungguhnya DIA Tuan Segala Perancangan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Post

get this widget here

Tadabbur i-Quran

Hadis Pilihan Hari Ini

Like & Share in 3 seconds!

Share